Milyen rövidítéseket látok a növények mellett?
Az egyes tételek listájában az
általánosan elterjedt faiskolai jelzéseket használjuk:
Gömb, kúp, spirál, kocka, hasáb, bonsai (íves, hajlított törzs; lapított ágemeletek), pompon (egyenes törzs): Forma (nyírott növények)
40/60, 100-120, 250/300, 300+: Magasság (terülő növényeknél: átmérő) cm-ben
6/8, 12/14, 40/45: Törzskörméret (törzs kerülete, a talajtól 1 m magasan mérve, cm-ben megadva)
T70: 70 cm-es törzsmagasság (törzsmagasság, általában oltott növények esetén, cm-ben megadva), koronába oltott
T1/4: Minitörzses, 40-50 cm törzsmagasság
T1/2: Alacsony törzses, AT, 60-120 cm törzsmagasság
T3/4: 140-160 cm törzsmagasság
MT / T200 / T210 / T220 / Alto Fusto: Magas törzses, 200-220 cm törzsmagasság
Többtörzses: Tőtől elágazó, alul dekoratív ágakkal, felül nyírott lombbal rendelkező fák, cserjék (multistem)
EXTRA: Extra prémium minőség
Spalieri: Rácson nevelt
FL: Földlabdás
K / Clt / C: Konténeres, például K2 (2 literes konténerben), K130 (130 literes konténerben), K9x9 (9x9 cm-es szögletes, fekete konténerben)
Szgy: Szabadgyökerű
FC: Frissen konténerezett
Csp / D / P: Cserepes, például csp12 (12 cm átmérőjú cserépben)
LV: Terracotta színű műanyag konténer (dekor), például LV9 (9 literes dekor konténerben)
DL / DRB: Drótlabdás (dróttal megerősített földlabdás növény)
TZS: Termesztőzsákos
2xi: 2x iskolázott növény. A nevelés során két gyökérnevelési fázison átesett, erősebb gyökérzetű, az átültetést jól viselő növények. A forgalomba kerülő földlabdás növények minimum ilyen kategóriájúak.
3xi: 3x iskolázott növény. A nevelés során három gyökérnevelési fázison átesett, erősebb gyökérzetű, az átültetést jól viselő növények.
Megrendeléssel kapcsolatos kérdések
Kell-e regisztrálnom a vásárláshoz?
A Webáruházban szabadon nézelődhetsz, keresgélhetsz, azonban a vásárláshoz bejelentkezés szükséges, amelyet egy egyszeri regisztráció után bármikor megtehetsz.
Hogyan regisztrálhatok a webáruházba?
Az egyszeri regisztrációt a Bejelentkezés gombra kattintva lehet elindítani, vagy erről a linkről:
https://webshop.newgarden.hu/bejelentkezes A továbbiakban az ekkor megadott adatokkal (e-mail cím, jelszó) bármikor bejelentkezhetsz a Webáruházba.
FIGYELEM! A regisztráció kétlépcsős! A megadott email címedre érkező megerősítő linkre kattintva tudsz első alkalommal bejelentkezni a Webáruházba.
Hogyan tudok belépni a fiókomba?
A Bejelentkezés gombra kattintva, vagy erről a linkről:
https://webshop.newgarden.hu/bejelentkezes, a regisztrációkor megadott email címed és jelszavad beírásával.
Elfelejtettem a jelszavam. Mit tegyek?
A Bejelentkezés gombra kattintva, vagy erről a linkről:
https://webshop.newgarden.hu/bejelentkezes eléred az Elfelejtett jelszó dobozt. Itt add meg az email címed, amelyre azonnal küldjük az új jelszavad!
Hogyan módosíthatom az adataimat a rendszerben?
Adataid bármikor módosíthatod, aktualizálhatod Felhasználói fiókodban, a bejelentkezést követően, az Adatmódosítás gombra kattintva.
Az adatmódosító űrlap innen is elérhető:
https://webshop.newgarden.hu/adatmodositas .
Hogyan fizethetek a webshopban?
Online,
bankkártyával. A biztonságos fizetési felületet a Novopayment Kft biztosítja.
Honnan tudom, hogy megérkezett hozzátok a rendelésem?
Az automatikus Rendelés visszaigazolás email-ből, amit rendszerünk azonnal elküld neked a megrendelés sikeres lezárásakor.
Ahhoz, hogy ez biztosan megérkezzen hozzád, kérjük ügyelj a
helyes email-cím megadására!
Ha a rendelésedben, vagy az
adataidban hibát találsz, kérjük, azonnal jelezd nekünk a
webshop@newgarden.hu email címen!
Nem kaptam visszajelzést e-mailben, mit tehetek?
Ellenőrizd a Felhasználói fiókodban, hogy jól adtad-e meg az email-címed!
Nézd meg az email-fiókod spam mappáját is, nem került-e oda a levél.
Ha így sem találod, írj nekünk a
webshop@newgarden.hu címre! Tüntesd fel a neved, a címet, amire a rendelést leadtad, és írd meg azt is, hogy mikor adtad le webáruházunkban a rendelést.
Mi a teendőm, ha elküldtem a megrendelést?
Ha megkaptad az automatikus Rendelés visszaigazolást email-ben, és minden adatot helyesnek találsz, akkor semmi. :)
Kérjük,
várd meg munkatársunk manuális visszajelzését a rendelésedről (email, vagy telefon útján), és a további lépésekről!
Igyekszünk aznap, de legkésőbb 2 munkanapon belül felvenni veled a kapcsolatot!
Milyen árakat látok a termékek mellett?
A termékeknél a
bruttó, fizetendő árakat láthatod. A növények ára a házhozszállítás díját nem tartalmazza, ezt a rendelt mennyiség függvényében a Kosár oldalon számoljaki neked a rendszer.
A Webshop árai az árudai készlet áraitól eltérőek lehetnek!A növények árának piaci összehasonlításakor kérjük, vedd figyelembe, hogy kertészetünk csak kiemelkedő New Garden-minőséget forgalmaz!
Használhatom-e a webáruházban meglévő törzsvásárlói kártyámat?
A törzsvásárlói kártya kedvezményeit offline, kertészeteinkben tudod érvényesíteni. Webáruházas vásárláskor erre nincs lehetőség.
Van-e minimum rendelési érték?
Igen, jelenleg bruttó 30.000 Ft vásárlástól tudunk webáruházunkban kiszolgálni.
Webshopunk hatalmas kínálatát 6 kertészet készletének megjelenítésével tudjuk biztosítani Neked. A tételek begyűjtése, átszállítása jelentős logisztikai feladatot jelent, amelynek költségei nem arányosak a kis értékű rendeléseknél. Ezért a megrendelés/vásárlás ezen kosáráérték felett oldható meg.
Ha ennél alacsonyabb összegért vásárolnál, kérjük, látogass el 6 kertészetünk egyikébe, szeretettel várunk!
Kedvencek listája ❤
A webáruházban a termékek mellett szívecske-ikont látsz. Erre kattintva beteheted a terméket a Kedvenceid listájába, hogy ne felejtsd el, hogy nagyon tetszett neked. :)
Kedvenceid listáját a Felhasználói fiókodban, a Kedvencek menüpont alatt, vagy a fejlécben, a szív-ikonra kattintva találod.
Innen egy gombnyomással
elküldheted magadnak email-ben a listát, a regisztrált email-címedre.
Kedvenceid listáját elteheted magadnak későbbre, vagy
elküldheted azoknak a szeretteidnek, akiknek nincs ötletük, hogy mivel lepjenek meg ajándékba egy-egy alkalomra! :)
Ha kertészetünkben
személyesen vásárolnál, hozd magaddal a listát, így gyorsabban és gördülékenyebben tudnak neked kollégáink segíteni!
Hogyan válasszak növényt?
Ha nincs konkrét elképzelésed, használd a növénycsoportoknál (oldalt) található
szűrőket, itt sokféle paramétert beállíthatsz, a növények tulajdonságai és igényei kapcsán.
A szimpatikus növény(ek)
termékleírásaiból is sok mindent megtudhatsz.
A kiválasztott faj, fajta leírása alatt találhatod a készleten lévő
tételek listáját, itt egy-egy adott tétel konkrét paramétereit láthatod (például a jelenlegi méretet, vagy a cserépméretet; a tételhez tartozó árat, stb.). Egy-egy tételben a növények egymáshoz ugyan nagyon hasonlóak, élő mivoltukből eredően azonban az egyedek között lehet némi eltérés megjelenésüket tekintve.
A növények képeinél az adott fajra, fajtára leginkább jellemző fotókat láthatod.
A növények azonban élőlények, így az év folyamán különböző fenológiai fázisba kerülnek (például a lombhullató növények a tél folyamán levéltelenek).
A növényeket természetesen mindig az éppen aktuális fenológiai stádiumban szállítjuk házhoz, pontosan úgy, ahogyan kertészeteinkben is megvásárolhatóak!
Ha számodra lényeges szempont, hogy vásárlás előtt megnézd a választott növényt, akkor javasoljuk, hogy tájékozódj a készletről webshopunkból, majd látogass el a New Garden kertészeteibe, ahol személyesen meg is veheted a kiválasztottat! :)
Ha kifejezetten nagy értékű növényt szeretnél webáruházunkból rendelni, vedd fel velünk a kapcsolatot a webshop@newgarden.hu email címen, és kérésre aktuális fotót küldünk az adott növényről!
Személyes átvétel - Mit kell tudni?
Ha webáruházban megvásárolt termékeidért személyesen szeretnél eljönni, akkor az átvétel lehetőségét Budaörsi kertészetünkben (
New Garden Buda Kertészet, 1112 Budapest, Kamaraerdei út 12.), vagy a
New Garden Webáruház személyes átvételi pontján (1039 Budapest, Batthyány utca 43/A.) biztosítjuk.
Rendelésed
nyitvatartási időben veheted át (
https://www.newgarden.hu/kerteszet/new-garden-buda/).
Kérjük, várd meg kollégánk manuális visszaigazoló email üzenetét is, melyet rendelésedet követően legfeljebb 2 munkanapon belül megküldünk!Ha rendelésed élő növényt is tartalmaz, úgy ezen email-t követően
7 naptári napod van az átvételre.
Ha ez nem felelne meg neked, kérjük, egyeztess a lehetőségekről a
webshop@newgarden.hu email címen!
Fontos tudnivaló: Átvételi pontjaink a Webáruháztól független kereskedelmi egységek. Az átvétel helyszínén sem online megrendelésednek, sem számlád módosítására nincs lehetőségük az ott dolgozó kollégáknak.
Probléma esetén kérjük, jelezz nekünk a webshop@newgarden.hu email címen, segítünk!
Mit hozzak magammal személyes átvételkor?
Személyes átvételkor a megrendelést
igazoló dokumentumot (számlát, vagy visszaigazoló email-t) be kell mutatni, az azonosítás végett.
Házhozszállítás futárszolgálattal országosan, gyűjtőfuvarban - Mit kell tudni?
Megrendelésed heti egy alkalommal, gyűjtőfuvarban szállítjuk házhoz, így a legjobb ár-érték arányban tudjuk neked felkínálni a kiszállítást, függetlenül attól, hogy mennyi növényt, vagy kiegészítő bolti terméket vásárolsz!Fontos, hogy otthon légy, vagy a megadott címen legyen valaki, aki átveszi, és a kaputól tovább kezeli a növényeidet, vagy egyéb csomagodat.
A kiszállítás a nap folyamán folyamatos, a sofőr az előző címet elhagyva telefonon értesít a hamarosan várható érkezésről.
Azt, hogy pontosan mikor kapod meg a szállítmányt,
munkatársunk email-ben, vagy telefonon előre egyezteti veled.
Fontos, hogy amennyiben a szállítási terület nehezen megközelíthető (pl. terepi akadályok, sorompó, stb.), vagy behajtási engedély szükséges, kérjük, hogy a megrendeléskor a
Megjegyzés rovatban jelezd! Amennyiben ezt elmulasztottad, a megrendeléstől számított 1 munkanapon belül a
webshop@newgarden.hu email címre írd meg nekünk!
Mivel a fuvarokat előre leszervezett és kifizetett gyűjtőkörökre tervezzük egy hétre előre, így
utólagos átszervezést sajnos nem tudunk fogadni.
Ha közbejönne valami részedről, és mégsem tudod átvenni a csomagodat az előrejelzett napon, akkor +3 napig kertészetünkben átveheted, vagy saját szervezésben elszállíttathatod.
Igyekszünk rugalmasak lenni, így akadályoztatásod esetén feltétlenül írj nekünk a
webshop@newgarden.hu email címre!
Mennyibe kerül a házhozszállítás?
Webáruházunkban ebben a konstrukcióban
nem hagyományos csomagszállítást, hanem inkább speciális teherszállítást kínálunk, legyen szó akár sövénynövényekről, vagy különleges díszfákról, díszcserjékről, vagy gyümölcstermő kerti növényekről.A Házhozszállítás díja a megrendelt mennyiségtől függően sávosan számolódik,
bruttó 8900 Ft-tól kezdődik, melyet a Webáruházban, a vásárlási folyamat során számol a rendszer, és a növények árával együtt egyenlítheted ki.
Házhozszállítás egyedi árajánlat alapján, országosan
Ezt a házhozszállítási lehetőséget akkor ajánlja fel rendszerünk, ha kosaradban
túlméretes, speciális szállítást (pl. darus autó) igénylő tétel található.
Az egyedi házhozszállítás díja a vásárolt termékek méretétől, mennyiségétől, illetve a kiszállítási cím távolságától függ.
Erre a termékek kifizetése előtt is kérhetsz árajánlatot, de választhatod azt is, hogy kifizeted a termékeket - ebben az esetben a házhozszállítás díját kollégánkkal a manuális visszaigazoló email-ben tudod egyeztetni. Igyekszünk a lehető legkedvezőbb ár-érték arányú kiszállítást megtalálni neked!
Fontos, hogy házhozszállítás esetén minden olyan információt megadj kollégánknak, ami a zavartalan kiszállításhoz szükséges (pl. terepi nehézségek, megközelítési akadály, vagy behajtási engedély szükségessége).
Reklamáció
A megrendelésed átvételekor
feltétlenül ellenőrizz minden tételt!
Ha bármilyen eltérést, problémát tapasztalsz, kérjük, készíts fotót az észrevételedről, és
azonnal jelezd nekünk a
webshop@newgarden.hu email címen!
Elállási jog
Ahogyan a törvény is előírja, minden nem-növény termék esetén 14 napig elállhatsz a vásárlástól, ha meggondolod magad.
A növények esetében elállási jog nem gyakorolható, mert a növények a 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) bekezdésében d) pontja szerint romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző terméknek minősülnek, melyekkel kapcsolatban az elállási jog gyakorlása kizárt.
Az elállási jogról, kellékszavatosságról és termékszavatosságról részletesen tájékozódhatsz az Általános Szerződési Feltételekből.
Hová fordulhatok, ha kérdésem van a megrendelésemmel kapcsolatban?
A
webshop@newgarden.hu emil címen várjuk szeretettel megkeresésed!
Kérjük, hogy kérdésed minél pontosabban írd meg nekünk, hogy gyorsan és hatékonyan segíthessünk!
A New Garden Webáruházban is vannak olyan tételek, amikre hónapokat, vagy akár fél évet kell várni?
Nincs. :)
Sok kertészeti webáruház úgy tudja a kínálatot növelni, hogy előre megrendelheted akár a fél év múlva kitermelendő tételeket.
Az előrendelés lehetőségét mi teljesen külön kezeljük, hogy
ne kelljen sokat, akár hónapokat várnod a megrendelt tételeidre!
Nálunk minden, amit a webáruházban látsz, elérhető személyesen a New Garden Buda Kertészetben.
Tehát mi azonnal, raktárról szállítunk neked!
Eltér a kertészet készlete a webáruháztól?
Részben, hiszen vannak olyan tételek, amelyeket
csak személyesen tudsz kertészeteinkben megvásárolni.
A webáruházban található tételek nagy részét a
New Garden Buda kertészetben személyesen is megtalálhatod.